جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی از طراحی ویلا مدرن و طراحی ویلا صحبت می کنیم منظورمان چیست؟کلمه ویلا  که ریشه فرانسوی دارد که در زبان فرانسه و انگلیسی به آن villa میگویند.به خانه و سازهایی میگویند که در مقایسه با خانه های عادی ویژگی ها و المان های خاصی را شامل میشوند.
شرکت سورن ویلا در زمینه طراحی ویلای مدرن وپیاده سازی انواع آن  در سرتا سر ایران شناخته میشود شما میتوانید با مشاور رایگان از تیم مجرب و حرفه ایی سورن ویلا مشورت بگیرید تا بتوانید ایده ها و طراح های خاص خودتان را پیاده سازی کنید.

طراحی ویلا مدرن
طراحی ویلا مدرن

مفهوم طراحی ویلای مدرن

طراحی ویلای مدرن یک فرآیندی است جهت ایجاد یک طرح کامل و کلی جهت ساخت و ساز وچیدمان ویلای مورد نظر است،که شامل دو جنبه میباشد جنبه اول ،زیبایی شناختی جنبه دوم ،عملکرد ملک را در بر میگیرد وبه شما تضمیمن میدهد که نیازتان را تامین میکند که برای شما عزیزان یک محیط زندگی راحت و کاربردی متناسب با نیاز شما فراهم میکند.طراحی ویلا شامل عنصر های مختلفی نظیر طراحی داخلی، طراحی بیرونی ، طراحی منظره، طراحی نور و…است.

اهمیت طراحی ویلای مدرن در چیست؟

هدف از طراحی ویلای مدرن ، طراحی یک فضای امن و جذاب طبق نیازوسلیقه شما است دقیقا مثل محل زندگی شخصیتان .برای طراحی و پیاده سازی ویلا باید برای شروع یک نقشه بردار ، مرکز ساخت ویلا،در مرحله بعدی بعد از اینکه مجوز مربوطه  برای ساخت ویلا نهائی شد  به مرحله گود برداری ،پیاده سازی اسکلت ساختمان و دکوراسیون داخلی ویلا میرسد.در نتیجه زمانی که شما تصمیم به طراحی و پیاده سازی ویلا میگیرید باید تمامی نکات و جوانب را در نظر بگیرید.

اهمیت طراحی ویلای مدرن در چیست؟
اهمیت طراحی ویلای مدرن در چیست؟

موارد تاثیر گذار در طراحی ویلا مدرن

  1. شرایط آب و هوا
  2. طرح زمین
  3. مساحت و متراژ زمین
  4. نیاز و انتظارات کارفرما
  5. بودجه برای پیاده سازی ویلا
  6. قوانین و ضوابط شهرداری در منطقه ساخت ویلا

موارد تاثیر گذار در طراحی ویلا مدرن

آشنایی با سبک های طراحی ویلا مدرن

قبل از اینکه به انتخاب سبک ویلا بپردازیم بهتر است این را در نظر بگیریم که چرا قبل از طراحی وساخت و ساز ویلا باید سبک آن را مشخص کنیم.
سبک ویلا یکی از اصلی ترین المان در طراحی ویلا محسوب میشود زیرا انتخاب سبک ویلای مدرن سلیقه شما را مشخص میکند. سبک ویلا علاوه بر مشخص کننده لایف استایل هر فرد میباشد در پرداخت هزینه پیاده سازی آن هم موثر میباشد در ادامه به انواع سبک های ویلا میپردازیم:

  • سبک ویلای مدرن

سبک ویلای مدرن یک سبک بسیار پرطرفدارن و جذاب است این سبک بر سادگی و در نظر گرفتن جزئیات تاکید دارند.ویلاهای مدرن دارای طرح های ساده و طرحی مشخص هستند که به ساختمان شما ظاهری ساده و جذاب میبخشند یکی از ویژگی های اصلی این سبک میتوانیم به استفاده از المان هایی همچون فلز ،بتن ،شیشه ،وبکار گرفتن فضاهای باز و و پنجره های بزرگ برای استفاده از نور طبیعی است.

  • سبک ویلای روستیک

این سبک که با نام سبک روستایی هم شناخته میشود. ایده این سبک از خانه های روستایی و ییلاقی گرفته میشود.در این طراحی از مصالح خام و طبیعی با توجه به منطقه جوی و بومی به کار گرفته میشود. سادگی و فضای صمیمی در این طراحی با دیگر ویژگی های مهم این سبک بشمار میرود.

  • سبک ویلای کلاسیک

این سبک که از گذشته تا به حال پر طرفدار و جذاب بوده ،در این نوع طراحی از ستون ها ،طاق ها و پنجره های بلند استفاده میکنند.توجه داشته باشید که در این سبک طراحی نما و فرم هایی که در آن بکار گرفته میشود کمی پیچیده تر از دیگر سبک های گفته شده میباشد که تنوع المان در آن بسیار کمتر است .نکته جالب توجه این است که در این نوع سبک شما میتوانید از مبلمان های استیل ،مجسمه ها ، و عناصر های تزئینی هم استفاده کنید.

آشنایی با سبک های طراحی ویلا مدرن
آشنایی با سبک های طراحی ویلا مدرن

هزینه طراحی پیاده سازی ویلای مدرن

هزینه طراحی ویلای مدرن شامل بخش های متفاوتی است در نظر داشته باشید که با توجه به سبک طراحی ویلای شما و نوع المان های بکار رفته هزینه های متفاوتی خواهد داشت که در ادامه شما را با آن ها اشنا میکنیم:

  • طراحی پلان ویلا
  • قیمت نقشه
  • قیمت طراحی داخلی
  • قیمت طراحی نما
  • قیمت طراحی محوطه

حفر چاه در ساخت ویلا مدرن

حفر چاه در ساخت ویلا یکی از مراحل اساسی و حیاتی است که به منظور تأمین منابع آب برای نیازهای مختلف ساختمان انجام می‌شود. راجب حفر چاه به عنوان یک تخصصی در زمینه مهندسی عمران و حفاری دارای دانش و مهارت‌های خاصی است. این فرآیند با هدف دستیابی به یک لایه آب قابل قبول، پس از تحلیل نقشه‌های زمین‌شناسی و اطلاعات مربوط به منطقه، آغاز می‌شود.
راجب با استفاده از ابزارها و تجهیزات حفاری حرفه‌ای، چاهی عمیق در زمین حفر می‌کند تا به لایه‌های آب زیرزمینی دسترسی پیدا کند. اطمینان از کیفیت و کمیت آب، از جمله مسائلی است که راجب در حین حفر چاه باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.
حفر چاه به عنوان یک اقدام استراتژیک در ساخت ویلا، اطمینان از تأمین منابع آب کافی و پایدار را فراهم می‌کند و به ساکنان این ساختمان امکان استفاده بهینه از این منبع ارزشمند را می‌دهد.

حفر چاه در ساخت ویلا مدرن
حفر چاه در ساخت ویلا مدرن

شرکت سورن ویلا

شرکت سورن ویلا با متخصصین حرفه ایی و مجرب آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما عزیزان در راستای طراحی و پیاده سازی ویلا و خلق و ساخت هرآنچه در ذهن شما عزیزان میباشد در خدمت شماست.همچنین شما میتوانید با شماره تلفن های 09122155348 و 44277178 (021) با متخصصین حرفه ایی شرکت سورن ویلا در ارتباط باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها